شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۵۸:۲۷

مشکل بیمه نفتکش‌های ایرانی حل شد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از رفع مشکل پوشش بیمه P&I ناوگان این شرکت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در پی رایزنی‌های این شرکت و وزارت امورخارجه مشکلات بیمه‌ای کشتی‌های ایرانی تقریبا حل شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، علی اکبر صفایی با بیان این مطلب گفت: با وجود اجرایی شدن برجام و رفع همزمان تحریم‌های‎ بیمه‎ای، کلوپ‌های عضو گروه بین‎المللی (IGA) قادر به ارائه پوشش کامل به کشتی‌های ایرانی یا کشتی‌هایی که در ارتباط تجاری با ایران هستند، نبودند چراکه بخش قابل توجهی از ساختار اتکایی این کلو‎ها از سوی بیمه‎گران اتکایی آمریکایی تامین می‎شود که کماکان تحت تحریم‌های اولیه آمریکا، مجاز به ارتباط تجاری با ایران نیستند.


وی افزود: در این راستا شرکت ملی نفتکش ایران از مدت‌ها پیش و تحت برنامه استراتژیک پساتحریم این شرکت برای از سرگیری فعالیت ناوگان خود در بازار اروپا، مذاکرات گسترده‎ای را با کلوپ‌های عضو IGA برای پیدا کردن راهکارهای مناسب انجام داد که خوشبختانه با این اقدام‌ها و رایزنی‌های گسترده تیم اجرای برجام و وزارت امورخارجه، مشکلات موجود تقریبا حل شده است و بزودی ورود‎ کشتی‌های ناوگان به این کلوپ‌ها میسر خواهد شد. مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران اعلام کرد: با رفع این مشکل در آینده نزدیک شاهد حضور نفتکش‌های ایرانی در بازارها و بنادر بزرگ اروپایی خواهیم بود.



  کد خبر : 1347
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :